اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت

مسئولان مدافع‌ حریم و حرم ‌رسانه باشند

کار رسانه‌های‌ متعهد؛ ارزشمند، مقدس و عبادت است و مسئولان باید با توجه به مقدس بودن کار خبرنگاران و رسانه‌ها، مدافع‌ حریم و حرم ‌رسانه باشند، آنها را محرم و دلسوز و مشاور خود بدانند و از کمک آنها برای حل مشکلات کشور بهره گیرند.

خبرگزاری فارس - یادداشت - اکبر نصراللهی: کار رسانه‌های‌ متعهد؛ ارزشمند، مقدس و عبادت است و مسئولان باید با توجه به مقدس بودن کار خبرنگاران و رسانه‌ها، مدافع‌ حریم و حرم ‌رسانه باشند، آنها را محرم و دلسوز و مشاور خود بدانند و از کمک آنها برای حل مشکلات  کشور بهره گیرند.  

همه اتفاقات خوب و بد و نتایج و پیامدهای آنها  تا حد بسیار زیادی به رسانه و خبرنگاران وابسته است؛ بنابراین اگر پیشرفت، رفاه، آرامش، عزت و سربلندی ایران عزیز و بازدارندگی رسانه‌ای و کنشگری فعال  دغدغه و هدف است، همه باید کمک کنند تا رسانه‌ها و خبرنگاران متهعد، مسئول، حرفه ای  و دارای  تاب آوری و توان رقابتی بالای  بیشتری داشته باشیم و شرایط کاری بهتری برای آنان فراهم شود.

تولید و انتشار صرف انبوه اخبار منفی، شلیک به روح و روان و امید مردم است؛ اگرچه خبرنگاران مسئول خوب و بد اخبار نیستند و باید وقایع را همان‌گونه که روی داده‌اند منتشر و مشکلات مردم را منعکس کنند اما وظیفه دارند در کنار طرح مشکلات راهکارهای حل آن را از کارشناسان  پیگیری و منتشر کنند.

اگر خبرنگاران از مردم  و راوی زندگی و مشکلات مردم و به دنبال راه حل آن نباشند، خبرنگار نیستند. هزاران راه نرفته در عرصه روزنامه‌نگاری وجود دارد و تعامل رسانه‌ها و مسئولان  ضروری است. رسانه‌ها باید خبرنگارانی در تراز انقلاب اسلامی و در شأن مردم داشته باشند و برای رسیدن به این هدف همه به‌ویژه دانشگاه‌ها باید طرح نو در اندازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول