اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف 15 تن مواد مخدر توسط پلیس خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس استان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 15 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده‌اند.

کشف 15 تن مواد مخدر توسط پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای وظایف سازمانی و امنیت اجتماعی طی چهار ماه ابتدای امسال بیش ۱۵ تن انواع مواد مخدر در مبادی ورودی و مواصلاتی استان کشف، سه هزار نفر دستگیر و ۵۴۰ دستگاه خودور نیز توقیف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش دارد.

وی از مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: از ابتدای امسال حدود ۲ میلیون لیتر سوخت خارج از توزیع شبکه، ۱۱۰ هزار و ۷۲۵ قطعه مرغ و هزار و ۱۲۴ دستگاه خودرو توقیف‌شده که ۷۱۲ خودروی شوتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: طی چهار ماهه ابتدای امسال یک هزار و ۳۵۲ سارق‌ دستگیر، ۸۷۸ فقره سرقت مهم و  ۹۰۴ فقره سرقت خرد انجام شده است.

شجاعی‌نسب با اشاره به تردد ۴ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۲۴ خودرو در جاده‌های مواصلاتی خراسان جنوبی طی چهار ماه ابتدای امسال یادآور شد:  تعداد ۴ هزار و ۵۸ خودروی متخلف توقیف پارکینگی و ۹ هزار و ۶۰۲ خودرو نیز توقیف سیستمی شده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در مورد ۴۷۰ راننده متخلف در سطح خراسان جنوبی اعمال قانون شده و از ۱۴۸راننده نیز تست سنجش سلامت گرفته شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از صدور ۵ هزار و ۵۵۲ فقره گواهینامه طی چهار ماه ابتدای امسال خبر داد و گفت: تعداد ۱۵ هزار و ۶۲۸ خودرو شماره گذاری شده است.

 شجاعی‌نسب با اشاره به ۱۱۴ هزار تماس از ابتدای امسال با سامانه ۱۱۰ نیروی انتظامی افزود: از ۶۲ هزار تماس عملیاتی شده که تعداد ۳۶ هزار تماس ارشادی بوده است.

وی از ۳۱ هزار مراجعه حضوری شهروندان خراسان جنوبی برای دریافت خدمات انتظامی و حوزه‌های اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: تعداد ۸ هزار و ۳۶۵ نفر نیز در حوزه‌های مشاوره و مددکاری مراجعه داشته‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به نظارت بر ۳۶۵ اماکن عمومی طی چهار ماه ابتدای امسال تاکید کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ مکان مورد مکان بازدید‌ قرار گرفته که ۵ هزار و ۷۱۸ تذکر لسانی، ۱۱۴ تعهد کتبی، ۲۹۸ اخطار، ۱۱ مکان پلمپ و ۲۳ نفر متخلف نیز دستگیر شده‌اند.

شجاعی‌نسب از صدور گذرنامه زیارتی با اعتبار ۵ ساله به قیمت ۵۰ هزار تومان خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۳۹ گذرنامه زیارتی در خراسان جنوبی صادر شده است.

وی با اشاره به اعزام هزار و ۳۰۲ مشمول خدمت به مراکز آموزشی نیروهای نظامی خبر داد و افزود: در راستای ایجاد اشتغال پس از خدمت سربازان در سال جاری برای ۵۵۲ نفر گواهی مهارت‌آموزشی فنی و حرفه‌ای صادر شده است.

 پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول