اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خدمت‌بی‌منت پزشکان گنبدی در مناطق‌کمترخوردار

رئیس بسیج‌جامعه پزشکی شهرستان گنبدکاووس گفت: در چهارماه اول امسال پزشکان بسیجی شهرستان گنبدکاووس در قالب گروه‌های جهادی بیش از 2 هزار نفر از مردم مناطق محروم را بصورت رایگان ویزیت کردند.

خدمت‌بی‌منت پزشکان گنبدی در مناطق‌کمترخوردار

ناصر احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهارکرد: رسالت بسیج‌جامعه پزشکی اعزام پزشکان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی به مناطق‌کم‌ برخوردار است و در این راستا پزشکان گنبدی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در مناطق محروم حاضر شده و خدمات‌بی‌منت خود را بصورت رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: این گروه جهادی در کنار فعالیت‌های پزشکی، برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برای سنین مختلف مردم مناطق‌کم‌برخوردار برگزار می‌کنند.

رئیس بسیج‌جامعه‌پزشکی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: در چهار ماه اول امسال گروه جهادی پزشکی طی ۲۵ مرحله در ۱۴ روستا و ۱۱ منطقه محروم و نوارمرزی شهرستان گنبدکاووس حضور پیداکرده‌است و خدمات خود را بصورت کاملا رایگان ارائه داده‌است.

وی بیان کرد: در این مدت تعداد 2 هزارو ۴۶۹ نفر ویزیت رایگان شدند و به ارزش ۱۰ میلیون تومان دارو رایگان به این افراد تحویل شده‌است.

احمدی گفت: خوشبختانه ۹۰ درصد پزشکان گنبدی عضو بسیج‌ جامعه‌ پزشکی شهرستان گنبدکاووس بوده و در زمان‌های مختلف مشتاقانه در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای ارائه خدمت حضور پیدا می‌کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول