اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۷ پروژه بازآفرینی در تهران به‌دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از نیاز به اعتبار یک هزار میلیارد ریال برای بهره برداری از پروژه‌های باز آفرینی شهری خبر داد و گفت: ۷ پروژه در شهرستان‌های قدس، پاکدشت، قرچک، ورامین و اسلامشهر به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است.

۷ پروژه بازآفرینی در تهران به‌دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: سال گذشته دو پروژه مهم اورژانس اجتماعی گلستان و فرهنگسرای بهارستان را افتتاح کردیم که در منطقه غرب استان تاثیر بسیار خوبی در محلات بافت های ناکارآمد داشت.

وی گفت: اما به دلیل کمبود اعتبارات ۷ پروژه شامل کتابخانه و خانه مشق شهر قدس، اورژانس اجتماعی پاکدشت، اورژانس اجتماعی قرچک، مرکز بهداشتی درمانی پاکدشت، کلانتری ورامین و سالن چند منظوره ورزشی شهرک امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر به دلیل کمبود اعتبارات متوقف هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: با یک هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، محلات بافت های ناکارمد و کم برخوردار مشمول بهره برداری از این پروژه های مهم خواهند شد.

جنتی از مجموعه شرکت باز آفرینی شهری ایران خواستار مساعدت برای روشن کردن مجدد چراغ این پروژه ها شد و افزود: با توان مهندسان معاونت مهندسی و ساخت این اداره کل و پیمانکاران متبحر ظرف مدت یکسال به شرط تامین اعتبار پروژه ها را به بهره برداری خواهیم رساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول