اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین وضعیت ریزش آوار در منطقه 19+فیلم

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: 3 مصدوم از زیر آوار به وقوع پیوسته در منطقه 19 نجات یافته و تحویل اورژانس شده‌اند. 3 مورد نقطه‌زنی هم توسط عوامل انجام شده که به علت شرایط آوار امکان جست‌وجو فعلا وجود ندارد.

آخرین وضعیت ریزش آوار در منطقه 19+فیلم

مرتضی رضایی، معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس بیان داشت: با عنایت به تماس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ساعت ۱۲،۵۰ امروز از طریق سامانه ۱۱۲ مبنی بر ریزش آوار در منطقه مسکونی در محدوده منطقه ۱۹ شهر تهران، میدان ثارالله خیابان سهیل خیابان موزاییک سازی انتهای خیابان گلها و درخواست اعزام تیم‌های آنست و آواربرداری، سه تیم آنست(یک تیم آنست شهر تهران و دو تیم آنست رباط کریم) و ۴ تیم آواربرداری از شعب ری(دوتیم)، تهران(دو تیم) با استعداد ۹نجاتگر کادر و ۱۶ نجاتگر داوطلب نجاتگر کادر به منطقه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه جستجوی تیم‌های آنست و آواربرداری جمعیت هلال احمر با همکاری سازمان آتش نشانی تا ساعت ۱۶:۱۰ سه مصدوم از زیر آوار نجات یافته و تحویل عوامل ۱۱۵ شده است. سه مورد نقطه زنی هم توسط عوامل آنست انجام شده که به علت شرایط آوار امکان جستجو فعلا وجود ندارد. 

 

 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول