اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ساعت کار پاکبانان در بوشهر کاهش یافت

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به تشدید گرما و رطوبت ساعت کار پاکبانان روزکار این سازمان دو ساعت کاهش یافت.

ساعت کار پاکبانان در بوشهر کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، فرشید کارمزد رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاهش ساعت کاری پاکبانان در بوشهر از هفته گذشته اجرایی شده و تا اطلاع ثانوی با هدف کاستن از بار زحمت و تلاش پاکبانان تداوم دارد.

وی بیان کرد: با تشدید دما و رطوبت در بوشهر همچنین نسبت به توزیع نوشیدنی خنک شامل آب و شربت در بین پاکبانان اقدام شده است.

کارمزد افزود: در چند روز اخیر نیز سه تن از پاکبانان دچار گرمازدگی شدند که پس از سیر مراحل درمانی و بهبودی کامل به محیط کار بازگشتند و فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی افزود: از شهروندان انتظار داریم در این شرایط نامساعد جوی جهت رعایت حال پاکبانان ساعی و سخت کوش علاوه بر اجتناب از رهاسازی زباله در معابر، زباله‌های خانگی را رأس ساعت ۲۱ بیرون از منزل بگذارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول