اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اهدای عضو در کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد

مسؤول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سومین اهدای عضو سال ۱۴۰۲ در استان کرمانشاه با ایثار خانواده«مصطفی غلامی» رقم خورد.

اهدای عضو در کرمانشاه جان ۳  بیمار را نجات داد

بهنام روندی، مسؤول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: سومین اهداء عضو سال ۱۴۰۲ در استان کرمانشاه با ایثار خانواده«مصطفی غلامی»،  رقم خورد.

وی ادامه داد: «مصطفی غلامی» روز دوازدهم مردادماه در اثر هیپوکسی دچار مرگ مغزی شده بود که با تلاش و پیگیری مستمر تیم مدیریت پیوند دانشگاه علوم پزشکی و اقدامات به موقع و انجام آزمایشات و تست‌های مربوطه و قطعی شدن مرگ مغزی و تایید آن توسط پزشکان متخصص و پس از صحبت با خانواده وی در خصوص مرگ مغزی، این خانواده بزرگوار با رضایت به اهداء عضو عزیزشان نام و یادش را برای همیشه جاودان کردند.

مسؤول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: خانواده این بیمار با بزرگواریشان رضایت خود را جهت اهداء اعضای بدن اعلام کرده و جهت برداشت اعضا به تهران اعزام و باعث نجات جان ۳ نفر از بیماران نیازمند شد.

پایان پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول