اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پلمب هفت تجهیز بازی غیراستاندارد در شرق گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: هفت تجهیز بازی بدون تاییدیه استاندارد در شهرستان‌های آزادشهر و گنبدکاووس پلمب شد.

پلمب هفت تجهیز بازی غیراستاندارد در شرق گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید مهدی حسینی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: کارشناسان و بازرسان استاندارد در شرق استان حین بازرسی از تجهیزات بازی مستقر در مینی پارک های سرپوشیده و روباز و شهربازی های شرق استان، هفت تجهیز بازی بدون تاییدیه استاندارد در شهرستان های گنبد و آزادشهر را پلمب کردند.

وی تصریح‌کرد:در ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد،هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالا یا خدمتی اجباری اعلام شود٬پس از انقضای مهلت مقرر تولید، توزیع و فروش این گونه کالا و خدمت با کیفیت پایین تر از استاندارد مربوط و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

مدیرکل استانداردگلستان خاطرنشان‌کرد: تجهیزات مستقر در زمین های بازی و شهربازی ها نیز مشمول استاندارد اجباری می باشند و لذا تمامی شهرهای بازی ملزم به اخذ تاییدیه استاندارد برای فعالیت تجهیزات خود هستند.

وی ادامه داد: تجهیزات غیر استاندارد شناسایی شده در شهرستان گنبدکاووس و آزادشهر، تا اطلاع ثانوی و اخذ مجوز،توسط کارشناسان استاندارد پلمب شده و فک پلمب و بهره برداری از این تجهیزات تا قبل از اخذ تاییدیه استاندارد غیر قانونی است.

حسینی یادآور شد: شهروندان می توانند کالاها و خدمات غیر استاندارد مشاهده شده در بازار را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات «1517» به اداره کل استاندارد گلستان اعلام و گزارش نمایند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول