اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کلاهبرداری هزار میلیاردی مبایعه‌نامه جعلی در عباس‌آباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف جعل و کلاهبرداری هزار میلیاردی خرید وفروش زمین با تهیه مبایعه نامه جعلی با دستگیری 2 متهم در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

کلاهبرداری هزار میلیاردی مبایعه‌نامه جعلی در عباس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی مازندران، از کشف جعل و کلاهبرداری هزار میلیاردی خرید وفروش زمین با تهیه مبایعه‌نامه جعلی با دستگیری ۲ متهم در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

وی افزود: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری با فروش مال غیر در شهرستان عباس‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان عباس آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته دریافتند، متهمان پس از جلب اعتماد شاکی با وعده اخذ مجوز تغییرکاربری زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع اقدام به دریافت اسناد زمین کردند.

مفخمی تصریح کرد: متهمان با سوء استفاده از مهرهای غیرمجاز بنگاهی پس از پلاک‌بندی و تهیه مبایعه نامه جعلی، اقدام به فروش زمین کردند که ارزش آن طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی متهمان، ماموران پلیس آگاهی در اقدام غافل‌گیرانه این افراد را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول