اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بهترین اساتید کنکور در موسسه مهر آکادمی

کنکور بزرگترین ماراتن آموزشی کشور است که هر ساله دانش آموزان زیادی برای رسیدن به بهترین رشته‌ها و دانشگاه‌ها با هم رقابت می‌کنند.

بهترین اساتید کنکور در موسسه مهر آکادمی

این رقابت اما گاهی ناعادلانه می‌شود آن جا که دانش‌آموزان مناطق محروم با امکانات کمتر آموزشی باید با دانش‌آموزانی که دسترسی بیشتری به اساتید برتر و امکانات برتر آموزشی دارند رقابت کنند.

یکی از مهم‌ترین مشکلات دانش آموزان کنکوری عدم دسترسی مناسب به اساتید برتر است. دسترسی به اساتید برتر کنکور با مشکلات متعددی روبه رو است. کلاس‌های حضوری  ظرفیت محدودی دارند و برای همه در دسترس نیستند و هزینه‌ی زیادی دارند و کلاس‌های آنلاین هم  نیاز به اینترنت پرسرعت دارند و اغلب با برنامه‌ی درسی و آزمونی دانش‌آموز هماهنگ نیستند.

موسسه دانش اندوختگان مهر که با نام مهرآکادمی شناخته می‌شود مجموعه‌ای از برترین اساتید کنکور را در راستای گسترش عدالت آموزشی کنار هم جمع کرده است تا دانش‌آموزان در همه جای ایران بتوانند از تدریس‌های این اساتید بهره‌مند شوند. مهرآکادمی یک استارتاپ آموزشی و نوین در حوزه کنکور است که سعی کرده است همه‌ی نیاز های آموزشی داوطلبان کنکوری را در همه‌ی رشته های کنکوری با تکیه بر فناوری دانش‌بنیان برطرف کند. در مهرآکادمی تمامی نیاز‌های دانش‌آموز از جمله تدریس، رفع اشکال، برنامه‌ریزی و مشاوره در بستر یک وب اپلیکیشن اجرا می‌شود.

کلاس آفلاین یا VOD

در موسسه مهر تدریس برترین اساتید کنکور در بستر VOD آماده شده است تا دانش آموزان بتوانند همه‌ی تدریس ها را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت به صورت یکجا داشته باشند. این امکان یک مزیت بزرگ در مقایسه با کلاس‌های آنلاین کنکور محسوب می‌شود. در کلاس های آنلاین دانش‌آموز باید هر هفته منتظر تدریس اساتید باشد و غالبا این موضوع با برنامه درس خواندن داوطلب تداخل دارد اما در کلاس آفلاین این مشکل حل شده است و دانش آموز به صورت یکجا همه‌ی تدریس ها را در اختیار دارد.

برترین اساتید کنکور

موسسه مهر در هر درس  تدریس برترین های حوزه کنکور را در اختیار داوطلب قرار می‌دهد. اساتید هر درس در موسسه مهر به شرح ذیل است.

فیزیک: استاد مهدی یحیوی

ریاضی: استاد علی مقدم‌نیا، استاد سروش مویینی، استاد شهرام نودزی

ریاضی انسانی: استاد خسرو محمد زاده، استاد رئوف مهرخواه

زیست: استاد محمد حسینی‌نیا

شیمی: استاد محمد مهرپور

عربی: استاد مصطفی آزاده

ادبیات: استاد فرشاد نوری

افتصاد: استاد نسرین جعفری

مشاوره: استاد آرمان صفوی، استاد میلاد مهرعبدالهی، استاد سینا محمدی، دکتر امیرمحمد جلیلی

دریافت کلاس‌ها با کمترین امکانات

دانش آموزان در هر کجای کشور صرفا با داشتن یک گوشی هوشمند، لپ‌تاپ یا تبلت یا کامپیوتر خانگی و دسترسی به اینترنت می‌توانند تدریس‌های اساتید را تماشا کنند. بستر فعالیت مهرآکادمی یک وب‌اپلیکیشن است که با حداقلی ترین سخت افزارها می‌توان به آن دسترسی داشت.

با مهراکادمی از هر کلاس کنکور دیگری بی‌نیاز شوید

 

هدف کلی در مهرآکادمی بر این مهم بوده است که هر آن چیزی که داوطلب کنکوری به آن احتیاج دارد در آسان‌ترین شکل ممکن برای دانش‌اموزان فراهم شود. از این رو آموزش سطح بالای کنکوری در کنار بهترین تیم مشاوره و برنامه‌ریزی و همینطور آزمون های آنلاین و رفع اشکال های منظم برای دانش‌آموزان فراهم شده است.

برترین تدریس ها با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها

از آنجا که هدف اصلی در مهرآکادمی دسترسی همه دانش آموزان به منابع آموزشی با کیفیت بوده است. قیمت‌های کلاس‌ها در پایین‌ترین حد ممکن در نظر گرفته شده است. به طوری که هزینه ی کلاس‌ها در مقایسه با کلاس‌های حضوری و آنلاین بسیار کمتر است.

امکان پرداخت اقساطی

آن دسته از دانش آموزانی که به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌توانند هزینه‌ی کلاس‌ها را یکجا پرداخت کنند می‌توانند از امکان پرداخت اقساطی موسسه مهر استفاده کنند.

تنوع بالای اساتید برتر در موسسه مهر آکادمی

موسسه مهر سعی کرده است در هر درس تنوع بالایی از اساتید داشته باشد تا دانش‌آموزها با سلایق متنوع بتوانند دبیر درس خود را انتخاب کنند. برای مثال در درس ریاضی برای سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی مجموعه پنج استاد تدریس‌ها را به عهده دارند.

کلاس آفلاین + رفع اشکال درسی

شاید به عقیده بسیاری یکی از مشکلات کلاس آفلاین عدم امکان رفع اشکال برای داوطلب باشد. در موسسه مهر با استفاده از اپلیکیشن جامع موسسه این امکان برای دانش‌آموزان فراهم شده است تا بتواند همه‌ی سوالات درسی خود را بدون محدودییت با استاد مربوطه مطرح کند و در سریع‌ترین زمان ممکن جواب را دریافت کند.

پوشش جامع از سال نهم تا کنکور

همه‌ی دانش‌آموزان سال های نهم تا دوازدهم می‌توانند از منابع با کیفیت آموزشی و مشاوره‌ای استفاده کنند و تا در امتحانات مدرسه و کنکور به بهترین نتیجه ممکن برسند.

انتخاب رشته اصولی در مهرآکادمی

از آنجا که هدف بر جامع بودن و رفع همه‌ی نیاز های داوطلبان کنکور است. موسسه مهر از صفر تا صد دانش‌آموزان کنکوری را پشتیبانی می‌کند. دانش‌آموزان موسسه مهر پس از کنکور خدمات کم نظیری در زمینه انتخاب رشته دریافت خواهند کرد تا دانش‌آموز با خیالی آسوده و بدون دغدغه مسیر خود را برای ورود به بهترین دانشگاه‌ها هموار کند. در انتخاب رشته مهرآکادمی تیمی از برترین مشاوران زیر نظر دکتر امیرمحمد جلیلی به دانش‌آموزان مشاوره می‌دهند. مهرآکادمی به عنوان اولین مرکزی شناخته می‌شود که در بحث انتخاب رشته علاوه بر مشاوره آموزش اصولی و صفرتاصد انتخاب رشته را به داوطلبان ارائه می‌دهد تا دانش آموزان آگاهانه آینده ی خود را انتخاب کنند.

برترین مشاوران آموزشی

در بحث مشاوره درسی و برنامه‌ریزی مهرآکادمی از مجرب‌ترین اساتید رزومه‌دار تلویزیونی و صدا و سیما و همچین رتبه‌های برتر کنکور سراسری در سال‌های گدشته استفاده می‌کند. در مهرآکادمی تاکید اصلی بر توانمندسازی دانش آموز است به جای وابسته کردن دانش آموز و تلاش می‌شود داوطلب به مرحله ای برسد که خودش بتواند با فراشناخت و آگاهانه درس خواندن خود را مدیریت کند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول