اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برپای موکب‌های ورزشی در پایانه‌های مرزی

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات لازم برای برپای موکب‌های ورزشی و همچنین تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان‌های مرزی برای اسکان و پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفته است.

برپای موکب‌های ورزشی در پایانه‌های مرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباس شیبک ضمن اشاره به فعالیت های جهادی و خیرخواهانه سال گذشته سازمان های مردم نهاد جوانان استان در ایام محرم و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اظهار کرد: امسال نیز تمهیدات لازم در خصوص برپای موکب های ورزشی و همچنین تجهیز سالن های ورزشی شهرستان مرزی استان سیستان و بلوچستان ویژه نقطه صفر مرزی برای اسکان و پذیرایی از زائرین عتبات عالیات که از کشور پاکستان وارد ایران میشوند، انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از تهیه بسته های فرهنگی ورزشی توسط هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان برای توزیع در بین زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان آمادگی دارد در شهرهای مرزی و نقاط مهمانان پذیر، موکب برپا کند و بازدیدهای میدانی مسیولین حوزه ورزش و جوانان استان بصورت مستمر از این نقاط تا خدماتی مناسب در شأن زائرین عزیز صورت خواهد گرفت.

این مسئول یادآور شد: تلاش خواهیم کرد، قهرمانان ورزشی استان بهمراه جوانان سال اولی به مراسم اربعین حسینی اعزام شوند و نشست های تخصصی بین جوانان کشور دوست و همسایه پاکستان و ایران در راستای تبادلات فرهنگی ورزشی صورت گیرد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول