اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«هفته‌ای با محبت» در کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: سال گذشته «استاد محمدجواد محبت» یکی از اساتید و شاعران کرمانشاهی را از دست دادیم، که به همین منظور هفته جاری را به نام «هفته‌ای با محبت» نامگذاری کرده‌ایم.

«هفته‌ای با محبت» در کرمانشاه

محمدخیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از نامگذاری هفته جاری به نام «هفته‌ای با محبت» خبر داد و در خصوص علت این نامگذاری، اظهار کرد: سال گذشته «استاد محمدجواد محبت» یکی از اساتید و شاعران کرمانشاهی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: استاد محبت در کنار شعرهای زیادی که در حوزه‌های مختلف سروده‌اند در بخش کودک دستی به قلم داشتند و هنور هم خاطره «دو کاج» در ذهن‌ ما ایرانی‌ها باقی مانده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت دستگاه‌های فرهنگی استان، نشان «شعر محبت» را تعریف کردیم که امسال به صورت منطقه‌ای و سال آینده امیدواریم به صورت ملی در حوزه شعر کودک و نوجوان اهدا شود.

وی خاطرنشان کرد: فراخوانی در این راستا با همکاری دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد، حوزه هنری، آموزش و پرورش، شهرداری، سازمان میراث فرهنگی و استانداری کرمانشاه در بین ۶ استان منطقه انجام شد که ۳۰۰ اثر از شعرای نوجوان در سه بخش شعر کلاسیک، شعر نو و بررسی و تحلیل شعر دو کاج استاد محبت ارسال، بررسی و داروی‌ها آثارها هم انجام شده است. 

خیاط‌زنجانی خاطرنشان کرد: در پایان هفته جاری(روز پنجشنبه) در مرکز شماره ۲ ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور اساتید بزرگ ملی، فرهیختگان، شعرا، مسؤولان و نوجوانان شاعر مراسمی برای اهدای نشان محبت و رونمایی از سرود با محوریت استاد محبت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی مراکز سطح استان در این هفته مکلف شده که برای اعضای خود در راستای معرفی شخصیت استاد محبت کار کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول