اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: شنبه و یک‌شنبه تعطیل نیست

استاندار تهران گفت: تهران شنبه و یک شنبه تعطیل نیست.

استاندار تهران: شنبه و یک‌شنبه تعطیل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست، اظهار کرد: در رابطه با تعطیلی تهران به دلیل گرمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ما برنامه‌ای نداشتیم اما مسؤولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص تصمیم گرفتند و طبیعتا شرایط اقلیمی و وجود گرمای بیش از حد و وضعیت بهداشتی و درمانی، ایجاب می‌کند که بر اساس استانداردهای بین‌المللی تصمیمات درست گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم اخیر در رابطه با تعطیلی نیز منطبق بر همین موضوع بوده که از طرف وزارت بهداشت و درمان اعلام شد و هیئت دولت آن را تصویب کرد و تهران و سایر استان‌ها تعطیل اعلام شد.

 

 

پیشتر علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت روز سه‌شنبه، 10 مردادماه از موافقت هیئت دولت با تعطیلی سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه(11 و 12 مردادماه) به‌دلیل گرمای هوا خبر داد.

وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته بود:

با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول