اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرچم‌گذاری شناگاه‌های مازندران به لحاظ سلامت زیست‌محیطی

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران درباره ارزیابی وضعیت شناگاه‌ها طی فصل گذشته، گفت: موظف هستیم نتایج ارزیابی را به استانداری و استانداری هم به فرمانداری‌ها اعلام کنیم.

پرچم‌گذاری شناگاه‌های مازندران به لحاظ سلامت زیست‌محیطی

عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران درباره وضعیت شناگاه‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره وضعیت شناگاه‌های استان، اظهار کرد: ارزیابی وضعیت شناگاه‌های استان همچنان در حال انجام است.

وی گفت: نتایج بررسی شناگاه‌های استان معمولا هر فصل اعلام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران درباره ارزیابی وضعیت شناگاه‌ها طی فصل گذشته، تصریح کرد: این ارزیابی‌ها نتیجه بررسی وضعیت شناگاه‌ها طی چهار فصل سال گذشته و فصل بهار امسال  است.

کاویان با اشاره به پرچم‌گذاری شناگاه‌ها با رنگ‌های مختلف، یادآور شد: موظف هستیم نتایج ارزیابی را به استانداری و استانداری هم به فرمانداری‌ها اعلام کنیم.

وی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده برخی از شناگاه‌های استان از استاندارد لازم برخوردار نیستند که در این زمینه استانداری و فرمانداری‌های شهرهای استان موظف به اعلام شناگاه‌ها هستند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول