اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استاندار فارس: با آغوش باز از سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم

استاندار فارس گفت: با آغوش باز از سرمایه‌‌گذارانی که در جهت رفاه مردم و اشتغال جوانان تلاش می‌کنند، استقبال می‌کنیم و با تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها فرش قرمز برایشان پهن می‌کنیم.

استاندار فارس: با آغوش باز از سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، همایش سرمایه‌گذاری شهرستان‌های استان فارس با محوریت شهرستان‌های شمالی استان با حضور استاندار و صد نفر از سرمایه‌گذاران این منطقه، در آباده‌ برگزار شد. 

استاندار فارس در این همایش اظهار داشت: با آغوش باز از سرمایه‌‌گذارانی که در جهت رفاه مردم و اشتغال جوانان تلاش می‌کنند، استقبال می‌کنیم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیج تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

محمدهادی ایمانیه گفت: توجه به شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر با موضوع اقتصاد، نشان می‌دهد که اگر بتوانیم مشکلات اقصادی جامعه را رفع کنیم قطعا مشکلات اجتماعی نیز برطرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد همبستگی میان سرمایه‌گذاران و افرادی که توان علمی دارند، به مشکلات موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران در سه حوزه آب، برق و گاز پرداخت.

استاندار فارس ضمن درخواست از مسئولین اداره برق برای همکاری بیشتر با سرمایه‌گذاران گفت: در خصوص تامین برق شمال استان به ویژه شهرستان آباده در تماس تلفنی با رئیس توانیر کشور این قول از جانب وی داده شد که در سفر دوم دولت به استان و همچنین از طریق مولد سازی این مساله تامین اعتبار شود.

ایمانیه در خصوص مشکل آب گفت: به همت سرمایه‌گذار آباده‌ای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شمال فارس در حال انجام است و این امر باعث ایجاد اطمینان برای سرمایه‌گذاران می‌شود که با مشکل کمبود فشار آب موجه نشوند، خرید پس‌آب‌ها نیز می‌تواند در جهت حل این مشکل کمک کند.

فرماندار آباده نیز در این همایش گفت: سعی ما بر این است شاهد خروجی و ثمر این همایش استانی از بهمن ماه در شهرستان باشیم و باعث رونق هرچه بیشتر سرمایه‌گذاری در این منطقه شود.

در آخر این همایش نیز از برترین سرمایه‌گذاران شهرستان‌های آباده، اقلید، بوانات، خرمبید و سرچهان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است افتتاح فرمانداری ویژه شهرستان آباده، بررسی مصوبات سفر اول استاندار فارس به این شهرستان، بازدید از کارخانه‌های کاشی در حال ساخت و رفع موانع و مشکلات آن‌ها از دیگر برنامه‌های سفر استاندار فارس به شهرستان آباده بوده است.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول