اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استفاده از ظرفیت مردمی در راستای مقابله و پیشگیری از اعتیاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مردمی سازی در اولویت کاری دولت برای مبارزه با مواد مخدر است گفت: برای پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان سوز جلب مشارکت مردمی ضروری است .

استفاده از ظرفیت مردمی در راستای مقابله و پیشگیری از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات فراجا در زمینه مقابله با مواد مخدر، یاد و خاطره شهدای اخیر مباررزه با مواد مخدر را گرامی داشت و افزود: باید ریسک سوداگری و قاچاق مواد مخدر بالا برود و برخورد جدی با عرضه کنندگان موادمخدر ، در نهایت منجر به کاهش برخی جرائم و آسیبهای اجتماعی در جامعه خواهد شد.

معاون استاندار زنجان همچنین به لزوم اجرای اقدامات جدی پیشگیرانه تاکید کرد و ادامه داد: موضوع پیشگیری یک امر فرهنگی است و لازم است دستگاه های متولی در این حوزه بیش از پیش اهتمام نمایند. 

وی با بیان اینکه اولین مسئله جدی اجتماعی ما مواد مخدر هست گفت: برنامه های مستمر و جدی در همه ابعاد در سطح استان درحال پیگیری است و برای اثربخشی بیشتر اقدامات، باید همزمان همه روش ها و ابزارهای پیشگیرانه و مقابله ای با قوت ادامه یابد. 

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر یکی از اولویت‌ها است، گفت: در این زمینه هدف‌گذاری خوبی انجام و اقدامات موثری صورت پذیرفته و ادامه کار با جدیت در دستور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین بر لزوم رفع چالش‌های پیش روی مراکز فعال ترک اعتیاد و تسهیل گری دستگاه‌های متولی در این زمینه و حمایت از توسعه مراکز موفق تاکید کرد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول