اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جام مینی‌فوتبال چمنی «شهدای مسجد و رسانه» در نهاوند برگزار می‌شود

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان گفت: نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال چمنی جام «شهدای مسجد و رسانه» استان همدان به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.

جام مینی‌فوتبال چمنی «شهدای مسجد و رسانه» در نهاوند برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی عزیزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «بقیع تا کربلا» روستای تکه در نهاوند اظهار کرد: در تمام کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان اعم از مراکز شهری و روستایی برنامه‌های اوقات فراغت از ابتدای تابستان آغاز شده و تا اوایل مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: براساس تفاهمنامه‌هایی که توسط ستاد عالی و مراکز استان‌ها با آموزش و پرورش و بسیج منعقد شده، نوجوانان در طول تابستان با تخفیف ویژه از امکانات اردوگاهی و تفریحی استفاده می‌کنند.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: در کنار برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فعال مساجد استان تعدادی از آنها آموزش اشتغالزایی ویژه در بین خانواده‌ها و زوج‌های جوان را شروع کرده‌اند.

وی افزود: البته تعدادی از کانون‌های مساجد نیز به بحث کمک به افزایش جمعیت با شیوه‌های مختلف مانند آموزش و تأمین نیاز مالی خانواده‌های کم‌بضاعت با حمایت خیران پرداخته‌اند.

عزیزی در ادامه از برگزاری نخستین دوره جام مینی‌فوتبال شهدای مسجد و رسانه استان همدان در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها مسابقات ورزشی ویژه نونهالان است که بنا داریم تابستان امسال با کمک اداره ورزش و جوانان و هیات روستایی و بومی محلی این مسابقه را در روستای زرامین برگزار کنیم.

وی بیان کرد: امسال با توجه به برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان همه برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در راستای این کنگره برگزار می شود که یکی از آنها جام مینی‌فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه است.

پایان پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول