اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش ۸ درجه‌ای دمای هوا در گیلان

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، دمای هوا در گیلان از روز گذشته حدود ۸ درجه سلسیوس افزایش پیدا کرده و این وضعیت تا هفته آینده در استان ادامه دارد.

افزایش ۸ درجه‌ای دمای هوا در گیلان

محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: دمای هوا در گیلان از روز گذشته به‌تدریج گرم و شرجی شده و این وضعیت تا هفته آینده در استان ادامه دارد. 

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در گیلان بین چهار تا هشت درجه سلسیوس افزایش پیدا کرده، گفت: دمای هوا در اکثر مناطق گیلان در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه سلسیوس می‌رسد و توصیه می‌شود که گروه‌های پرخطر جامعه از جمله کودکان، بیماران قلبی و سالمندان در ساعات اوج گرما از ترددهای غیرضروری و حضور در فضاهای باز خودداری کنند. 

مدیرکل هواشناسی گیلان، با اشاره به وضعیت هوای رشت بیان کرد: دمای هوای شهر رشت هم اکنون ۳۲ درجه سلسیوس بوده و رطوبت هوای این شهر نیز ۷۰ درصد است و اسب‌وونی تالش نیز با ۱۵ درجه سلسیوس در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین شهر استان می‌باشد. 

دادرس با اشاره به وضعیت دریا برای امروز و روزهای آینده افزود: حداکثر ارتفاع موج دریا برای امروز و فردا حدود ۵۰ سانتی‌متر است و برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا مناسب است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول