اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تبعه رژیم صهیونیستی در حال ورود غیرقانونی به اردن بازداشت شد

ارتش اردن با انتشار بیانیه‌ای از بازداشت یک تبعه رژیم صهیونیستی در هنگام ورود قانونی به این کشور در مرز، خبر داد.

تبعه رژیم صهیونیستی در حال ورود غیرقانونی به اردن بازداشت شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش اردن، امروز (چهارشنبه، ۲ آگوست)، اعلام کرد که یک تبعه رژیم صهیونیستی را در حال ورود غیرقانونی به داخل اراضی اردن دستگیر کرده است. 

به نوشته خبرگزاری رسمی اردن (عمون)، ارتش این کشور طی بیانیه‌ای بدون اشاره به نام این صهیونیست، اعلام کرد: «نیروهای مستقر در منطقه نظامی جنوب ، تلاش برای نفوذ غیرقانونی یک شهروند اسرائیلی به خاک اردن را خنثی کردند. نیروهای گارد مرزی، قوانین درگیری را اعمال کردند و این فرد را دستگیر و به مراجع ذیصلاح تحویل دادند».

در این بیانیه تاکید شد: نیروهای مسلح اردن در برخورد با تمام نیروها برای حفاظت از مرزها و جلوگیری از هرگونه نفوذ یا تلاش برای قاچاق قاطعند و هر فردی را که بخواهد امنیت ملی کشور را مختل کند، رصد می‌کنند. 

این در حالی است که رژیم صهیونیستی همواره ادعا می‌کند که از مرز اردن برای فلسطینی‌ها در کرانه باختری سلاح قاچاق می‌شود و به همین بهانه، اخیرا اعلام کرده که قصد دارد یک دیوار مرزی با اردن احداث کند.

اشغالگران در توجیه ناکامی خود در خاموش کردن شعله مقاومت و مبارزه مسلحانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری، مدعی هستند که هزاران هزار اسلحه از سوریه و عراق و اردن به کرانه باختری قاچاق شده و تقریبا روستا و شهری در کرانه باختری نیست که ساکنان آن سلاح نداشته باشند.

تل‌آویو ادعا می‌کند که بخشی از سلاح‌ها از طریق سرقت از پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دست فلسطینی‌ها رسیده، اما بخش دیگری از طریق مرزهای اردن و مصر به کرانه باختری قاچاق شده است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول