اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فعالیت 1500 گروه جهادی بسیج در کردستان

مسوول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با تشکیل ۳۴۵ گروه جهادی دیگر در استان، اکنون تعداد گروه‌های جهادی در کردستان به یک هزار و ۵۰۰ گروه افزایش یافته است که خدمات متنوعی به مناطق محروم استان ارائه می‌کنند.

فعالیت 1500 گروه جهادی بسیج در کردستان

اکبر اسماعیلی مسوول بسیج سازندگی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یادآوری آغاز فعالیت جهادگران فاطمی در کردستان اظهار داشت: دشمنان نظام همواره کمر همت بسته‌اند که با تحریم‌های ظالمانه مانع آسایش و پیشرفت نظام شوند.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری در صحبت‌هایشان تاکید کرده‌اند، راه برون‌رفت از مشکلات کار جهادی است.

اسماعیلی با بیان اینکه جوانان مملکت و استان کردستان بدون هیچ چشم‌داشتی و با کار جهادی پای نظام هستند، خاطرنشان کرد: مدیران استانی باید از جهادگران پشتیبانی کنند، آنان در هر زمانی هر کاری از دستشان برآمده و جانشان را فدای انقلاب کرده‌اند.

وی به مجموع اقدامات بسیج سازندگی کردستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته اقدامات زیادی از جمله تهیه و توزیع ۱۰۳ هزار و ۷۸۳ بسته معیشتی، اهدای ۳۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان، ساخت و مرمت ۱۶ واحد مسکن محرومین، توزیع ۶ هزار و ۹۱۲ جفت کفش میان محرومان، خدمات درمانی به ۷۷۳ نفر در بیمارستان‌های صحرایی، مرمت و بازسازی ۷۸ باب منزل محرومین، توزیع ۱۳ هزار و ۱۰۰ مترمربع ایزوگام به مددجویان کمیته امداد، و مرمت ۵۰ مورد فضای آموزشی در راستای محرومیت‌زدایی صورت گرفت.

اسماعیلی همچنین راه‌اندازی ۱۱۴ نیروگاه برق خانگی در راستای حمایت از اشتغال و اقتصاد مقاومتی، راه‌اندازی ۵۹۹ صندوق قرض‌الحسنه و اهدای ۶ میلیارد تومان تسهیلات از این صندوق‌ها، معرفی هزار نفر به بانک‌ها برای تسهیلات تبصره ۱۶، پشتیبانی ایجاد ۸ طرح صنعتی را از دیگر اقدامات جهادی در استان در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

مسوول بسیج سازندگی استان کردستان به بحث جهاد آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان اشاره کرد و افزود: این اقدام به صورت جهادی در حال انجام است و ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از اعزام ۲۴ هزار نفر روز به مناطق محروم تحت عنوان گروه‌های جهادی در سال گذشته خبر داد و گفت: در مدت مذکور ۳۴۵ گروه جهادی در استان تشکیل شده و اکنون تعداد این گروه‌ها در سطح استان به هزار و ۵۰۰ گروه افزایش یافته است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول