اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پست خراسان جنوبی تعطیل نیست

مدیر کل پست استان خراسان جنوبی گفت: گرمای بی سابقه نیز نمی تواند مانع خدمات رسانی پست شود
و از این رو تمامی ادارات پست شهرستان ها ، با وجود تعطیلی کشورفعال هستند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

پست خراسان جنوبی تعطیل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرحند، مأمور پست و انتظار برای رسیدن نامه‌ها بخش ثابتی از کودکی همه‌مان بود. زمانی که برای ثبت‌نام‌های دولتی فرم پر می‌کردیم و نامه می‌فرستادیم. گاه چند هفته، منتظر رسیدن پستچی و جواب نامه‌هایمان بودیم.

گرچه  زندگی تغییر کرده است و مراودات هم شکل تازه‌ای به خود گرفته‌اند. به لطف تکنولوژی دیگر برای خبر گرفتن از دوستان راه‌ دور نیازی به ارسال نامه نیست. بااین‌همه، شغل پستچی همچنان وجود دارد. نه‌تنها که تصویر مأمور پستی از زندگی‌مان پاک نشده، بلکه حضورش پررنگ‌تر هم شده است!

هرچند که امروزه جابه‌جایی نامه کمتر متداول است، اما در عوض جابه‌جایی مرسولات بسیار پربسامد است. با رونق گرفتن بازارگاه‌های اینترنتی و تکامل سیستم‌های لجستیکی حمل‌ونقل، پست و پستچی بیش‌ازپیش در زندگی روزمره‌مان نقش دارند.

حسین ظهوری، مدیرکل پست خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: کولاک برف، برودت سرما و حتی گرمای طاقت‌فرسا نیز نمی‌تواند مانع خدمات رسانی پست به مردم شریف استان شود.

وی افزود: تمام ادارات پست شهرستان های خراسان جنوبی، با وجود تعطیلی ناشی از گرمای بی‌سابقه کشور، مشغول فعالیت و سرویس دهی هستند و تعطیل نیستند.  

مدیر کل پست استان خراسان جنوبی تصریح کرد: تمامی واحدهای توزیع، آماده سازی، تجزیه و مبادلات و رهسپاری شبکه پستی شهرستان های استان برای ارسال مرسولات پستی شهروندان به اقصی نقاط کشور آماده و فعال هستند.

 

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول