اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشدید نظارت‌ بر واحدهای اقامتی آذربایجان‌غربی در ایام اربعین

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه امسال برای دومین سال متوالی این استان میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود، نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای اقامتی و تفریحی استان تشدید شده است.

تشدید نظارت‌ بر واحدهای اقامتی  آذربایجان‌غربی در ایام اربعین

 به‌گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا حیدری معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اظهار کرد: بازدیدهای نظارتی برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی که قصد تردد از مرز تمرچین پیرانشهر را دارند، از ۶ اردیبهشت آغاز شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این نظارت‌ها به‌ دو صورت انجام شده است؛ در برخی موارد نظارت‌ها توسط کارشناسان این اداره‌کل انجام شده و در برخی موارد به‌صورت بازدید ترکیبی با همکاری دستگاه‌هایی مانند علوم پزشکی، شرکت نفت، اداره‌کل استاندارد و ... انجام می‌شود.

او گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، مجتمع‌های گردشگری و تفریحی سطح استان انجام شده و این نظارت‌ها تا پایان برگشت زائران اربعین از عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول