اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

احداث مسیر دوچرخه‌سواری مورد مطالبه شهروندان کرمانشاهی است

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه ۷۵۰ بوستان در این شهر وجود دارد، گفت: احداث مسیر دوچرخه‌سواری مورد مطالبه شهروندان است که باید در برنامه قرار گیرد.

احداث مسیر دوچرخه‌سواری مورد مطالبه شهروندان کرمانشاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه امروز در جلسه شورای معاونین که به میزبانی سازمان فرهنگی برگزار شد ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید این سازمان و تقدیر از روسای سابق، اظهار کرد: این حضور باید باعث تحول در حوزه های مختلف سازمان فرهنگی گردد.

وی با بیان اینکه اهداف اصلی در سازمان فرهنگی ترویج فرهنگ شهری است که شامل حوزه های مختلفی خواهد شد، افزود: حقوق شهروندی و تکالیف شهروندان یکی از این وظایف است که به‌عنوان یک هدف باید در دستور کار باشد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه اخلاق‌مداری موضوع مهم دیگری است که باید مورد تأکید قرار گیرد، تصریح کرد: هویت شهر کرمانشاه شامل مفاخر، مشاهیر و رویدادهای مهم تاریخی که رخ داده است باید معرفی شوند.

ارزش‌های دینی و مبانی انقلاب اسلامی همچون ایام محرم، دهه کرامت، ولایت، امامت و... موضوع دیگری بود که نوروزی به‌عنوان یک هدف معرفی و خواستار پیگیری آن ازسوی سازمان فرهنگی شد.

وی با تاکید بر اینکه نشاط در جامعه باید افزایش یابد و برای هرکدام از این‌ها برنامه‌ای مدون باید وجود داشته باشد گفت: نشاط معنوی نیز بسیار مهم است که مورد تاکید سازمان قرار گیرد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه هر هدف یک برنامه مدون نیاز دارد، خاطرنشان کرد: فرهنگسراهای ما از ماموریت اصلی خود خارج شده اند لذا باید در مسیر آموزش شهروندان قرار گیرند.

وی با بیان اینکه افراد بسیاری در جامعه دارای مهارت‌های خاص هستند، که آماده آموزش بوده و می‌توانند تخصصی عمل کنند، افزود: سرای محله‌ها به‌خصوص در محلات حاشیه‌نشین باید فعال شوند و موضوع سلامت و ورزش یکی از موارد دیگر مهمی است که باید مورد توجه باشد بخصوص در محلات فقیرنشین.

نوروزی با بیان اینکه ۷۵۰ بوستان در کرمانشاه وجود دارد و خود مردم درحال ورزش همگانی اند که باید ساماندهی و مدیریت شوند، گفت: احداث مسیر دوچرخه سواری مورد مطالبه شهروندان است که باید در برنامه قرار گیرد.

شهردار کرمانشاه در ادامه بر تکریم ورزشکاران مدال‌آور و تیم ملی تأکید و اظهار کرد: تقویم مناسبت‌ها باید آماده و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد که اکنون همایش بزرگ اربعین حسینی در پیش است، لذا باید در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، موکب، نمادها، تبلیغات محیطی و... اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: غربالگری، برنامه تغذیه، آموزش و سلامت از دیگر وظایف است که باید دنبال شود و همچنین شورای مشورتی سازمان فرهنگی در راستای استفاده از نظرات مختلف تشکیل شود.

نوروزی در پایان بر پخش اذان در سطح شهر، ساختمان‌های اداری و بر اقامه نماز جماعت در سطح ادارات تاکید کرد.

گفتنی است، پیش از نوروزی، درخشی سرپرست سازمان فرهنگی به بیان گزارشی از عملکرد سازمان در ایام محرم پرداخت و عنوان کرد که برنامه ۸ ماه آینده حوزه‌های مختلف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تا هفته آینده تجمیع و تدوین خواهد شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول