اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شکارچیان غیرمجاز در فاروج دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج گفت: یگان حفاظت محیط زیست با کسب اخبار مبنی برشکار غیرمجاز پستانداران در مناطق آزاد شهرستان اقدام به تحقیقات گسترده از متخلفین نموده و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

شکارچیان غیرمجاز در فاروج دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، عصر امروز محسن رازقی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج باکسب اخبار مبنی برشکار غیر مجاز پستانداران در مناطق آزاد شهرستان اقدام به تحقیقات گسترده از متخلفین نمودند.

وی گفت: پس از کسب اطلاعات و هماهنگی با مقام محترم قضایی با همکاری نیروهای فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج و یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان شیروان اقدام به بازرسی از ۳ محل نمودند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج افزود: از متخلفین مقداری گوشت متعلق به قوچ و میش وحشی و یک قطعه کبک، ۲ تخته پوست گونه قوچ و میش وحشی و یک تخته پوست روباه به همراه ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی، مهمات غیر مجاز، دوربین چشمی و سایر ادوات صید و شکار کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: در همین راستا صورت‌جلسه تخلف تنظیم و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رازقی خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی مامورین اجرایی در حفاظت از حیات وحش و تنوع زیستی استان، همه آحاد مردم باید محیط‌بان و همیار طبیعت باشند تا بتوانیم محیط زیست و گونه‌های در خطر انقراض را احیا کنیم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول