اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح اشتغال خانگی برای ۲۴۵ زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون طرح اشتغال خانگی برای 245 زن سرپرست خانوار اجرا شده که شامل 25 طرح از جمله خیاطی، پخت نان خانگی، صنایع دستی، پرورش و نگهداری گاو و طیور و طرح‌های خدماتی است.

اجرای طرح اشتغال خانگی برای ۲۴۵ زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری

 سیدمهدی هاشمی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: خدمت ایجاد زمینه اشتغال علاوه‌ بر مددجویان برای خانواده‌های نیازمند دارای شرایط نیز اجرا می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال خانگی همراه با درآمد باثبات از رویکردهای این نهاد است، افزود: کارشناسان اشتغال کمیته امداد استان همراه با راهبران شغلی جلساتی پیرامون معرفی طرح‌های اشتغال(دارای درآمد باثبات و مورد نیاز در همان منطقه محل سکونت متقاضیان) برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون طرح اشتغال خانگی برای ۲۴۵ زن سرپرست خانوار اجرا شده که شامل ۲۵ طرح از جمله خیاطی، پخت نان خانگی، صنایع دستی، پرورش و نگهداری گاو و طیور و طرح‌های خدماتی است.

هاشمی با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای این بانوان، خاطرنشان کرد: لوازم مورد نیاز راه‌اندازی این طرح‌های اشتغال با مشارکت مراکز نیکوکاری و هماهنگی متقاضیان تهیه می‌شود.

وی بیان کرد: خانواده‌های نیازمند اشتغال می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در سراسر استان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول