اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ضبط و معدوم سازی ۷۹۷ کیلو فرآورده‌های خام دامی در لرستان

مدیرکل دامپزشکی لرستان با اشاره به اینکه در دهه اول محرم ۵ هزار و ۲۷۶ راس دام ذبح شده است، گفت: در این مدت ۷۹۷ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی ضبط و معدوم و ۱۷ پرونده قضائی و تعزیراتی تشکیل شد.

ضبط و معدوم سازی ۷۹۷ کیلو فرآورده‌های خام دامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مصطفی زبردست صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر کشتار ۵ هزار و ۲۷۶ راس دام در لرستان، اظهار کرد: ۱۲ گروه ثابت و ۱۸ گروه سیار دامپزشکی لرستان در دهه اول محرم بر کشتار پنج هزار و ۲۷۶ رأس دام سبک و سنگین نظارت کردند.

وی تعداد گشت مشترک دامپزشکی را با سایر ادارات ۳۶ مورد و تعداد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی استان را ۹۰۲ مورد عنوان کرد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان مقدار مواد ضبط و معدوم شده فرآورده‌های خام دامی در استان را ۷۹۷ کیلوگرم اعلام کرد و گفت: در این مدت ۱۷ پرونده قضائی و تعزیراتی تشکیل شد.

زبردست تاکید کرد: مردم گوشت و فرآورده‌های خام دامی را از فروشگاه‌های معتبر و قصابی‌های مجاز خریداری کرده و به مهر و تاریخ برچسب محصولات توجه کنند، همچنین در صورت نیاز برای مشاوره با شماره تلفن ۱۵۱۲ یا شماره تلفن اداره‌های دامپزشکی شهرستان‌ها تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول