اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سیل در جیرفت کرمان

فرماندار شهرستان جیرفت از مسدودشدن مسیر ارتباطی جیرفت به بخش اسماعیلی و شهرستان فاریاب و قطع برق ۱۳ روستا به‌دلیل جاری شدن سیل خبر داد.

سیل در جیرفت کرمان

احمد بلندنظر، در گفتگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: طوفان و باد شدید عصر امروز در بخش‌هایی از این شهرستان، خسارات زیادی به زیرساخت‌های منطقه وارد کرد.

فرماندار جیرفت عنوان کرد: شکسته شدن ۲۶ اصله تیر برق بر اثر طوفان شدید برق در روستاهای گزآباد، تمگاوان، ده‌شیخ، سلطان عبدالله، دشتکوچ .طوهان ، باقرآباد، دولت آباد و توابع، پشت مرزباقرآباد، هیشین، میجان و دهستان دولت آباد قطع شد.

وی با اعلام آمادگی ستاد بحران شهرستان افزود: با اطلاع‌رسانی به‌موقع خوشبختانه شاهد تلفات جانی در شهرستان نبودیم و اداره برق، راهداری و دیگر ارگان‌های مربوطه با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به مردم برای جایگزینی تیرهای برق و برقراری عبور و مرور هستند. 

وی با هشدار به مسافرانی که قصد عبور از مسیر جیرفت به بلوک و فاریاب را دارند گفت: با شکسته شدن یک دهانه پل، عبور و مرور در این مسیر امکان‌پذیر نیست.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول