اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رهبری‌فرد: پرسپولیس با گران‌ترین تیم تاریخ برای قهرمانی در لیگ برتر شق‌القمر نکرد+فیلم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی سرخ‌پوشان در فصل گذشته صحبت کرد.

رهبری‌فرد: پرسپولیس با گران‌ترین تیم تاریخ برای قهرمانی در لیگ برتر شق‌القمر نکرد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، در حاشیه مراسم بزرگداشت ناصر ابراهیمی و وطن‌خواه، بهروز رهبری فرد در خصوص قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته صحبت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پارسال هم گفتم، وقتی که شما گران‌ترین تیم تاریخ را می‌بندی، حالا اولین که نه ولی جزء 2-3 تای اول که هستی، باید قهرمان بشوی و چیز دیگر نمی‌شود اتفاق بیفتد. کادر فنی و بقیه زحمت می‌کشند ولی وقتی شما همه ابزارها را دارید، باید قهرمان شوید.

رهبری فرد ادامه داد: پرسپولیس خیلی کار شق‌القمری نکرده که در این یکی دو ساله، مخصوصا امسال، قهرمان شده است. پرسپولیس، سپاهان و 2-3 تیم دیگر باید قهرمان بشوند. آنها واقعاً خوب خرج می‌کنند و طبیعی است که قهرمان شوند. پرسپولیس خیلی کار فوق‌العاده‌ای نکرده که قهرمان شده است.

وی عنوان کرد: اگر زمان ما اینقدر هزینه می‌کردند، پرسپولیس 6 قهرمانی آسیا می آورد. نه اینکه به خاطر یک میلیون تومان، 20 نفر به بانک می رفتند و هر کسی که زودتر می رسید، پول را بدست می آورد.

رهبری فر درباره اینکه چرا مربیگری نمی کند، گفت: به خاطر اینکه از فوتبال پول نگرفتم، پول هم ندارم که خرج کنم تا به فوتبال برگردم. زمانی که یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان مربی نبودند، من مدرک مربیگری داشتم و در استیل آذین دستیار فرهاد کاظمی بودم.

فیلم زیر را مشاهده کنید.

بهروز رهبری فرد در خصوص شرایط مهدی هاشمی نسب و دلایل جدایی اش از پرسپولیس در گذشته اظهار داشت: دلیل جدایی هاشمی نسب آن زمان بخاطر محبوبیت زیادش بود نه مسایلی که وحید قلیچ تعریف کرد، قلیچ سناریو نوشت و قشنگ هم تعریفش کرد اما این حرف ها اصلا درست نبود. بهتر است وحید این حرف ها را به پیمان قاسم خانی و محسن چگینی بدهد که بیکار هستند و می‌توانند یک سریال قشنگ از این حرف های قلیچ بسازند!

وی افزود: محبوبیت زیاد هاشمی نسب باعث جدایی اش از پرسپولیس شد. 

پایان پیام/ ت 22

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول