اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ستاره سابق بسکتبال: امیدوارم خط خوردن جمشیدی تصمیم فنی سرمربی تیم ملی بوده باشد

ستاره سابق بسکتبال گفت: امیدوارم نبودن جمشیدی و خط خوردن وی از تیم ملی تصمیم فنی سرمربی بوده باشد.

ستاره سابق بسکتبال: امیدوارم خط خوردن جمشیدی تصمیم فنی سرمربی تیم ملی بوده باشد

بابک نظافت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال در آستانه مسابقات جام جهانی و بازی های آسیایی اظهار داشت: چند هفته قبل چند ساعتی در اردوی تیم ملی بودم و از نزدیک تمرین بچه ها و کار مربی ترکیه ای را دیدم. از جدیت و شخصیت این مربی خوشم آمد. از آنجا که خودم در مربیگری یک مقدار عصبی و جدی هستم به همین دلیل کار او را پسندیدم. همیشه بازیکنان فکر می کنند که توپ دست شان است و همه کارها را باید انجام دهند، اما در نهایت این مربی است که تیم را هدایت می‌کند و توپ دست هر بازیکنی هم که باشد باید دستورات سرمربی را اجرا کند.

وی در مورد خط خوردن محمد جمشیدی از لیست تیم ملی و اینکه او در چند سال گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بوده است گفت: نه تنها برای من بلکه برای خیلی هم می تواند باعث تعجب شود، اما به هرحال هر تصمیمی که گرفته می شود به پای سرمربی است و امیدوارم که این تصمیم فنی بوده باشد. ما در جریان موضوع نیستیم و نمی توانیم اظهار نظری انجام دهیم.

ستاره سابق بسکتبال عنوان کرد: این اتفاق برای خود من هم قبلا افتاده بود که در اوج بودم، اما اجازه حضور در تیم ملی داده نشد. هر مربی ای که می آمد مرا می‌خواست اما اطرافیان اجازه نمی دادند که پیراهن تیم ملی را بپوشم. امیدوارم حداقل برای جمشیدی این اتفاق نیفتاده باشد. یک زمانی یادم است که بوسنیاک به من می گفت دسته گل بگیر و به دیدار رئیس فدراسیون برویم و اختلافات حل شود، اما هرگز قبول نکردم و الان هم پشیمان نیستم. همه هم به این موضوع اذعان دارند که مربی درجه یک دنیا اصلا توصیه پذیر نیست و اجازه هم نمی‌دهد کسی در کارش دخالت کند.

نظافت در مورد اینکه آیا جمشیدی در هر صورت می توانست جزو 12 نفر اول باشد یا خیر، تاکید کرد: قطعا می‌توانست باشد، چون در 50 مسابقه اخیر تیم ملی همیشه در ترکیب ثابت بوده و زمان زیادی را در زمین بوده و امتیازات خوبی هم کسب کرده است. باز هم می‌گویم امیدوارم که این تصمیم فکر فنی مربی بوده باشد.

تیم ملی بسکتبال از روز گذشته در تالار آزادی مرحله جدید اردوی خود را برای حضور در جام جهانی 2023 آغاز کرده است. ایران در این رقابت‌ها با اسپانیا، برزیل و ساحل عاج همگروه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول