اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

فروش 22 میلیون تن سیمان‌ در بورس کالا

از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، بیش از ۲۲ میلیون تن سیمان در بورس کالا داد و ستد شد.

فروش 22 میلیون تن سیمان‌ در بورس کالا

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عرضه‌ سیمان در بورس کالا در هفته جاری، امروز (یکشنبه ۸ مرداد) آغاز و دوشنبه (۹ مرداد) تداوم می‌یابد.

در عرضه‌های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۹۰ هزار و ۹۱۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می برد، شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، ۲۲ میلیون تن سیمان به ارزش ۱۸.۹ همت در بازار فیزیکی و ۱۲۸ هزار تن به ارزش ۱۸۱ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

تالار سیمان در بورس کالا امروز یکشنبه ۸ مرداد میزبان عرضه یک میلیون و ۹۰ هزار و ۹۱۰ تن انواع سیمان از سوی ۶۶ شرکت سیمانی است. از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، ۹۰۳ هزار و ۴۴۰ تن سیمان از نوع تیپ ۲، ۹۸ هزار و ۹۵۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۸۰ هزار و ۹۲۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۷ هزار و ۶۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

* فروش ۲۲ میلیون تن سیمان تا هفته اول مرداد

از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد ۲۳ میلیون و ۷۰۳ هزار تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای ۲۹ میلیون تنی مواجه و بیش از ۲۲ میلیون تن آن دادوستد شد و ارزش ۱۸ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان را ثبت کرد.

* ۱۲۸ میلیون گواهی تا هفته منتهی به ۶ مرداد

از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، ۱۲۸ میلیون و ۴۰۲ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۱۲۸ هزار و ۴۰۲ تن سیمان به ارزش بیش از ۱۸۱ میلیارد تومان معامله شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول