اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف 13 کیلوگرم هروئین در شمال سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی زابل گفت: مرزداران زابل با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات، مقدار ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف و ضبط کنند.

کشف 13 کیلوگرم هروئین در شمال سیستان و بلوچستان

سرهنگ پرویز قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای برخورد  قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان  موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، منطقه را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل تردد قاچاقچیان موادمخدر مشخص گردید و مرزداران و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان ، در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند. یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات، مقدار ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف و ضبط نمایند.

قاسم زاده با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش‌های مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: مرزداران شمال سیستان وبلوچستان  با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول