اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مشکل تأمین آب شرب پایدار یک روستا در استان مرکزی رفع می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: مشکل تأمین پایدار آب شرب روستای مرزیجران با احداث و بهره‌برداری از مخزن ۵٠٠ متر مکعبی آب برطرف خواهد شد.

مشکل تأمین آب شرب پایدار یک روستا در استان مرکزی رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، حشمت اله عباسی از پایان عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره آب شرب روستای مرزیجران خبر داد و اظهار کرد: به منظور افزایش حجم ذخیره آب در روستای مرزیجران و جداسازی زونبندی شبکه توزیع آب در این روستا، مخزن ذخیره آب بتنی با حجم ۵۰۰ متر مکعب ساخته شد.

وی افزود: روستای مرزیجران در بخش مرکزی این شهرستان و در ۴ کیلومتری غرب اراک با جمعیتی در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مشترک از خدمات آب و فاضلاب بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه روستای مرزیجران در پی خشکسالی‌های اخیر و کاهش منابع آبی طی سال‌های اخیر با مشکل کم‌آبی مواجه شد، اضافه کرد: با اقدامات متعدد مشکلات کم‌آبی این روستا برطرف و رضایتمندی ساکنین فراهم خواهد شد.

عباسی افزود: احداث یک باب مخزن دو قلوی ۵۰۰ مترمکعبی آب را با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال ازجمله فعالیت‌هایی است که در راستای بهبود وضعیت منابع آبی و افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی آب و امکان زون‌بندی شبکه توزیع آب روستا، اجرا شد و اکنون در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اصلاح ۲۳۲۰ متر از شبکه آب‌رسانی و خطوط انتقال را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای تامین آب پایدار در این روستا عنوان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول