اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کدام پست‌های دولتی استان بوشهر خالی مانده‌؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون 10 فرماندار از مجموع 10 فرماندار و 21 معاون فرماندار از مجموع 23 معاون و 22 بخشدار از مجموع 27 بخشدار در استان بوشهر منصوب شده‌‌اند.

کدام پست‌های دولتی استان بوشهر خالی مانده‌؟

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح امروز در نشست با وزیر کشور در راستای تشریح وضعیت سیاسی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: برای آمادگی برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان بوشهر در جزیره خارگ، همایش آموزشی ویژه مسؤولان آموزش انتخابات استانداری‌ها و هیات‌های نظارت سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با تشکیل به موقع ستاد انتخابات استان و به منظور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه 1402 تعداد 5 جلسه ستاد انتخابات تاکنون تشکیل شده است. تعداد 10 نشست اختصاصی با معاونان فرمانداران و بخشداران حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان  تا اردیبهشت 1402 برگزار شده است.

اکبر پورات با اشاره به وضعیت انتصاب مدیران در فرمانداری و بخشداری‌های استان در دولت سیزدهم اعلام کرد: تاکنون 10 فرماندار از مجموع 10 فرماندار و 21 معاون فرماندار از مجموع 23 معاون و 22 بخشدار از مجموع 27 بخشدار در استان بوشهر منصوب شده‌اند.

این مقام مسؤول ادامه داد: چالش‌های موجود در ارتباط با موضوع زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رای در سراسر استان شناسایی شده و اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات زیرساختی صورت گرفته است.

پورات بیان کرد: برگزاری نشست‌های صمیمانه و هم‌اندیشی با  تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان، دانشجویان، نخبگان، هایات مذهبی، جوانان، بانوان، نوجوانان، صنعتگران، ایثارگران و خبرنگاران در محل استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها از دیگر برنامه‌های مستمر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول