اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور نقاط آلوده و جرم خیز شهر قزوین خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با اولویت برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهر قزوین به اجرا درآمد.

وی افزود: دستگیری 3 نفر سارق و کشف 2 فقره سرقت، دستگیری 11 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از 17 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نتایج این مرحله از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به بازدید از 118 واحد صنفی در شهر قزوین خاطرنشان کرد: 5 هزار و 100 نخ سیگار قاچاق، بیش از هزار عدد قرص روان گردان و 36 ثوب البسه نامتعارف از این صنوف کشف و ماموران برای 7 واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و 3 واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، توقیف 7 دستگاه خودرو، 21 دستگاه موتور سیکلت و اعمال قانون 600 دستگاه خودروی متخلف از دیگر دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت عنوان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول