اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حسینیه‌ای برای کودکان + عکس

حجت‌الاسلام محمد فغانزاده امام جماعت مسجد شهرک شهیدان بذری بابل از راه‌اندازی حسینیه کودک و نوجوان هیأت محبین الحسین (ع) شهرک شهیدان بذری خبر داد.

حسینیه‌ای برای کودکان + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد فغانزاده امام جماعت مسجد شهرک شهیدان بذری بابل از راه‌اندازی حسینیه کودک و نوجوان هیأت محبین الحسین (ع) شهرک شهیدان بذری خبر داد و اظهار کرد: امسال سومین سال ایجاد این حسینیه برای پسران و نخستین سال واحد دختران است که به‌صورت مجزا از روش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و مذهبی این حسینیه به کمک دوستان هیأتی این محل فعالیت می‌کند.

مسؤول فرهنگی با بیان اینکه نوجوانان و کودکان بین ۳ تا ۱۵ سال را اینجا ما پذیرش می‌کنیم، بیان گفت: برنامه‌های هر روز ما قبل از اذان مغرب شروع می‌شود بچه‌ها با همکاری هم برای اقامه عزای امام حسین (ع) فضا را آماده می‌کنند.

فغانزاده گفت: هر گروهی بخشی از کار هیأت را مثل سیستم صوتی، پخش صندلی، انتظامات، توزیع غذا و سایر را برعهده می‌گیرند.

وی یادآور شد: برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی آموزشی برگزار می‌شود که پخش فیلم برای معرفی شهدا واقعه کربلا، طرح سوال از کلیپ‌های پخش شده و اهدا هدایا به برندگان، رنگ آمیزی، دلنوشته، نقاشی، بازی‌های فکری، سخنرانی کوتاه با زبان کودک و نوجوان، ذکر مداحی اهل بیت و سینه‌زنی ازجمله این برنامه‌ها است.

فغانزاده خاطر نشان کرد: هدف ما این است که بچه‌ها را با مکتب امام حسین (ع) آشنا کنیم  خاطره خوبی را رقم بزنیم که این بچه‌ها مشتاق شوند و هر سال منتظر این باشند که محرم شود.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول