اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آب 30 روستای خوزستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در یک هفته گذشته توانستیم مشکل بیش از 30 روستایی که در تامین آب شرب پایدار مشکل داشتند را برطرف کرده و تامین آب آنها را پایدار کنیم.

آب 30 روستای خوزستان پایدار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در جلسه‌ای که با حضور دهیار روستای بردلا و مجری طرح آبرسانی شهری و روستایی شهرستان گتوند برگزار شد، اظهار کرد: تامین آب شرب روستاهایی که سال‌ها مشکلات پایداری آب شرب داشته‌اند در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خوزستان است.

وی در ادامه افزود: در یک هفته گذشته توانستیم مشکل بیش از 30 روستایی که در تامین آب شرب پایدار مشکل داشتند را برطرف کرده و تامین آب آنها را پایدار کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: برای تامین و پایداری آب شرب 4 روستای شهرستان گتوند با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال این پروژه را تکمیل کرده و مشکل این چهار روستا بعد از سال‌ها برطرف شده است.

وی گفت: در پی بروز مشکل تامین آب شرب روستاهای بردلا، پشت درب سفلی، پشت درب وسطی و پشت درب علیا از توابع شهرستان گتوند که موجب افت فشار و بروز نارضایتی در اهالی محترم این روستا شده بود، پروژه اجرای یک کیلومتر خط انتقال، بازسازی تاسیسات و ایستگاه تقویت فشار روستای ماندنی شهرستان گتوند اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری شد.

کرمی‌نژاد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه آبرسانی به این روستاها تصریح کرد: اکنون با بهره برداری از ایستگاه تقویت فشار آب شرب روستای ماندنی، به واسطه بازسازی مخزن ذخیره و ساختمان ایستگاه پمپاژ، محوطه سازی تاسیسات، خرید و نصب دو دستگاه الکتروپمپ ۳۳ کیلو وات، خرید و نصب تابلو برق جدید و اجرای یک کیلومتر خط انتقال پلی اتیلن، روستاهای مورد اشاره از نعمت آب شرب ۲۴ ساعته، پایدار و با فشار مطلوب بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: از چهار هزار و ۴۰۰ روستای موجود در استان، کار آبرسانی به ۲ هزار روستا انجام شده که از نعمت آب شرب پایدار و باکیفیت برخوردار هستند و شبانه روز تلاش خواهیم کرد تا مشکلات آب شرب در تمام روستاها یک بار برای همیشه برطرف شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول