اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دادستان کرمان: اشد مجازات در انتظار اعضای باند تروریستی_ صهیونیستی خواهد بود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در بازدید از مجتمع قضایی شهید باهنر و شعب ویژه رسیدگی به جرایم امنیتی، ضمن تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری اعضای یک باند تروریستی _صهیونیستی، گفت: اشد مجازات در انتظار اعضای این باند خواهد بود.

دادستان کرمان: اشد مجازات در انتظار اعضای باند تروریستی_ صهیونیستی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی در بازدید از مجتمع قضایی شهید باهنر کرمان افزود: یکی از اهداف حضور در این مجتمع، نظارت بر روند رسیدگی به پرونده سه تن از اعضای باند تروریستی مرتبط با موساد است که در کرمان شناسایی و بازداشت شده‌اند

 وی در خصوص باند شناسایی شده و پرونده تشکیل شده نیز توضیح داد: اعضای این باند در سطح کشور قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ریزی شده با هدف ایجاد التهاب، افزایش خشونت و ایجاد جنگ‌های شهری در استان‌های مختلف، طی عملیات‌های غافلگیر کننده، دستگیر شده‌اند.

 بخشی خاطرنشان کرد: در بررسی مخفیگاه‌های اعضای این تیم ضدامنیتی، مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی و بیش از ۱۰۰ کیلو مواد پیش‌ساز انفجاری کشف شده است.

 دادستان مرکز استان کرمان با اشاره به ارتباط اعضای باند تروریستی _صهیونیستی با معاندین خارج از کشور و دریافت آموزش‌ از سوی آنان، تصریح کرد: در پی بازجویی‌های بانجام شده مشخص شده است که این تیم در استان‌های مختلف از جمله تهران و فارس نیز دپوی مهمات داشتند و درصدد اقدامات خرابکارانه بودند که خوشبختانه کشف و استخراج شدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول