اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

موافقت معاون رئیس جمهور با راه‌اندازی مرکز جامع زنان و دختران در معرض آسیب کهگیلویه و بویراحمد

معاون زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با راه اندازی خانه‌های امن و مراکز جامع برای زنان و دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی موافقت کرد.

موافقت معاون رئیس جمهور با راه‌اندازی مرکز جامع زنان و دختران در معرض آسیب کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد کریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار کرد.

 این دیدار با هدف ارائه طرح توجیهی به منظور راه اندازی مرکز جامع زنان و دختران در معرض آسیب و خانه تلاش انجام شد که در نهایت مورد موافقت و حمایت معاون رئیس جمهور قرار گرفت. 

آریا عنوان کرد: سازمان بهزیستی، مراکز جامع، خانه‌های امن و سلامت را برای حمایت از زنان و دختران آسیب دیده و یا در معرض آسیب و خشونت مهیا کرده و با ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی فضا را برای مداخله بهنگام در بحران‌های فردی ، خانوادگی و اجتماعی دختران فراری، زنان در معرض خشونت‌های خانگی و یا زنانی که به هر دلیل خانه را ترک کرده و در خیابان سرگردان شده اند آماده می‌کند.

وی عنوان کرد: تمام برنامه ها و فعالیت‌های بهزیستی در این حوزه با هدف ساماندهی و ارائه خدمات حمایتی، پذیرش، بازتوانی و بازگشت زنان و دختران در معرض آسیب به آغوش خانواده و بازگشت آنان به زندگی سالم انجام می پذیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول