اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مدیران گیلان پای کار جامعه شاهد و ایثارگر + عکس و فیلم

استاندار و ۱۰ مدیرکل و رؤسای سازمان‌های گیلان سه‌شنبه این هفته در بنیادشهید و امور ایثارگران حاضر و پاسخگوی نیاز جامعه شاهد و ایثارگر شدند.

مدیران گیلان پای کار جامعه شاهد و ایثارگر + عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در راستای طرح سپاس، عصر امروز میز خدمت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان گیلان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نمازخانه اداره‌کل بنیاد شهید گیلان برگزار شد.

در این نشست علاوه بر اسدالله عباسی، استاندار گیلان، مدیران کل و رؤسای ۱۰ سازمان استان گیلان از جمله بنیاد مسکن، تأمین اجتماعی، هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، منابع طبیعی، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صداوسیما، جهاد کشاورزی و شهرداری رشت حضور داشتند و از نزدیک به مشکلات و معضلات جامعه شاهد و ایثارگر پاسخ گفتند.

در این قرارگاه پاسخگویی، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها به جای حضور جامعه شاهد و ایثارگر در سازمان‌ها و ادارات متبوع خود به بنیاد شهید و ایثارگران استان آمده‌ و محل رجوع جامعه شاهد و ایثارگری در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، درمان و مسکن بودند.

به گزارش فارس، ۱۳۸ هزار نفر جامعه شاهد و ایثارگر گیلان را تشکیل می‌دهند که ۲۲ هزار نفر از این افراد جانباز، هشت هزار نفر شهید و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز، آزاده هستند.

 

 

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول