اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سارق مسلح طلا و جواهرات گرفتار قانون شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق مسلح که با شیوه زورگیری اقدام به سرقت طلا و جواهرات شهروندان می‌کرد خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۸ فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرده است.

سارق مسلح طلا و جواهرات گرفتار قانون شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ پیمان گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات با شیوه زورگیری و تهدید سلاح گرم، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که متهم با شناسایی سوژه‌های خود آنها را در مناطق خلوت به دام انداخته و با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت طلا و جواهرات مالباختگان می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهم گفت: در تحقیقات تکمیلی، این سارق به ۸ فقره سرقت با شیوه زورگیری و تهدید سلاح گرم اعتراف کرده است.

گودرزی در پایان از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس با جرائمی که باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در بین شهروندان شود با شدت برخورد کرده و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول