اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

سایت «صدای چندقلوها» راه اندازی شد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی از راه‌اندازی سایت «صدای چندقلوها» خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۹ هزار و ۵۳۰ خانوار از حمایت‌های مستمر بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

سایت «صدای چندقلوها» راه اندازی شد

به گزارش گروه آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، مهری سادات موسوی معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برخورداری ۳۵ هزار و ۸۸۶ خانوار دارای فرزندان دوقلوی در دهک درآمدی ۱ تا ۷ و ۳ هزار و ۶۴۴  خانواده دارای فرزندان ۳  قلو و بالاتر از حمایت‌های مستمر بهزیستی خبر داد و گفت: پس از ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری درخصوص جمعیت و براساس بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سازمان بهزیستی کشور حمایت‌هایی به منظور تسهیل روند رشد و تربیت متعادل کودکان، حفظ و ارتقاء سطح سلامت روان، پیشگیری از سوء تغذیه مادر و فرزندان و ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو را در قالب طرح حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو اجرایی کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مبلغ مستمری برای خانواده‌های دارای فرزند ۲قلو(خانوار ۴ نفره) مبلغ ۱۶میلیون و ۸۴۸ هزار ریال و برای خانواده‌های ۳ قلو و بالاتر ۲۰ میلیون و ۵۹۲ هزار ریال می‌باشد، تصریح کرد: خانواده‌های دارای فرزندان دوقلوی دهک درآمدی ۱ تا ۷ و خانواده‌های دارای فرزندان ۳ قلو و بیشتر در تمامی دهک‌های درآمدی در چرخه حمایتی بهزیستی خدمات ارائه می‌کنند.

به گفته این مقام مسئول، سال گذشته تمامی خانواده‌های نیازمند دارای فرزند ۲ قلو و بالاتر تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی کشور قرار گرفتند و صف انتظار دریافت خدمات آنان به صفر رسیده است و در حال حاضر به منظور گسترش و تقویت خدمات حمایتی و ارتقاء فرآیندهای خدمت‌رسانی به متقاضیان سایت «صدای چند قلوها»   https://ticketing.behzisti.gov.ir/ راه‌اندازی شد.

موسوی در پایان یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور ارتقای سلامت و تغذیه  فرزندان خانواده‌های دارای فرزند چندقلو شیرخشک مورد نیاز را برای خانوارهای دارای فرزند چندقلو تامین می‌کند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول