اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هلال احمر با بالگرد و اتوبوس برای امداد احتمالی در مراسم یوم‌العباس آماده شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: با هماهنگی با سازمان امداد و نجات هلال احمر، هشتم‌ محرم در مراسم عزاداری یوم العباس یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد هلال احمر به منظور ارائه خدمات مطلوب به عزاداران مستقر می شود.

هلال احمر با بالگرد و اتوبوس برای امداد احتمالی در مراسم یوم‌العباس آماده شد

حکمت اله‌هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استقرار اتوبوس آمبولانس و بالگرد هلال احمر همراه با ۱۰ تیم امدادی کمک‌های اولیه و امداد هوایی متشکل از ۲۰ نفر اقدام به امدادرسانی برای عزاداران اباعبدالله‌الحسین در مراسم هشتم محرم می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بالگرد هلال احمر از روز شنبه هفته جاری در زنجان مستقر شده است تا در صورت نیاز اقدام به ارائه خدمت کند.
وی گفت: هلال احمر علاوه بر آمادگی کامل برای پوشش امدادی مراسم هیات‌ها و دسته‌های عزاداری در مرکز استان در سطح شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم نیز آمادگی کامل برای پوشش امدادی وجود دارد.
هاشمی تاکید کرد: همه امدادگران و نجاتگرانی که اقدام به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه برای عزاداران  می‌کنند از آموزش‌های مورد نیاز بهره‌مند شده‌اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: مدیریت و خروج اضطراری در تجمعات انبوه برای این تیم‌های امدادی که یکی از آموزش اولیه به شمار می‌رود، برگزار شده است.
وی افزود: در کنار پوشش امدادی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) تیم‌های امداد و نجات در همه پایگاه‌های جاده‌ای استان در مسیرهای مواصلاتی در آماده باش برای ارائه خدمات امدادی مورد نیاز در طول شبانه‌روز هستند.
هاشمی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر در هر ساعت از شبانه‌روز بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

پابان پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول