اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ورود دستگاه قضا به آلودگی زیست محیطی مزارع کشت و صنعت در بخش بشاریات

رئیس حوزه قضائی بشاریات از ورود دستگاه قضا به آلوگی زیست محیطی ناشی از فعالیت مراکز کشت و صعت در این بخش از توابع شهرستان آبیک خبر داد.

ورود دستگاه قضا به آلودگی زیست محیطی مزارع کشت و صنعت در بخش بشاریات

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا محمدی اظهار کرد: تمرکز شرکت های کشت و صنعت بزرگ در بشاریات موجب شده تا با آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت این مراکز و رها سازی فاضلاب به شبکه کانال آبرسانی روبرو شویم، معظلی که سلامتی مردم منطقه را به خطر انداخته و مهم ترین مطالبه عمومی از مسوولان است.

وی افزود: به همین منظور و در راستای تحقق حقوق عامه، به صورت میدانی و با حضور کارشناسان و دستگاه های متولی از 7 مزرعه کشت و صنعت بخش بازدید شد و مدیران این مجموعه ها مکلف به اصلاح سیستم فاضلاب و پسماند خود شدند.

رییس حوزه قضایی بشاریات اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد در یک فرصت دو ماهه مراکز فعال به سیستم تصفیه فاضلاب مجهز شوند که متاسفانه تاکنون فقط دو مرکز، تصفیه خانه خود را راه اندازی کرده و برای 5 واحد دیگر که در اجرای دستورات قضایی کوتاهی داشتند پرونده قضایی تشکیل شده است.

محمدی با اشاره به اجرای پویش «می‌بخشم به عشق حضرت ابوالفضل (ع)» در این حوزه گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم و فرصت معنوی ایجاد شده برای صلح و سازش، با برگزاری میز خدمت و جلسات مشورتی 7 پرونده منجر به صلح و سازش شد.

وی بیان کرد: در حوزه نزاع و درگیری با اقدامات پیشگیرانه و برگزاری جلسات با معتمدین و افراد تاثیر گذار، با کاهش 85 درصدی ورودی پرونده در سال جاری روبرو بودیم.

رییس حوزه قضایی بشاریات در پایان گفت: در راستای کاهش سرقت نیز با اجرای احکام صادره، سخت گیری در اعطای مرخصی سارقین حرفه ای، دستگیری 3 تیم سارقین زنجیره ای، برخورد قاطع با مراکز خرید اموال مسروقه و اقدامات پیشگیرانه، در حوزه سرقت از ابتدای سال جاری 90 درصد کاهش داشتیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول