اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ساماندهی دستفروشان با اختصاص اماکن رایگان در گرگان

شهردار گرگان از اختصاص اماکن و فضاهای رایگان به منظور ساماندهی دستفروشان شهر خبر داد.

ساماندهی دستفروشان با اختصاص اماکن رایگان در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خدمات شهری یکی از معاونت های مهم شهرداری است که وظایف بسیاری دارد و زیباسازی شهری، نامگذاری معابر، نظافت و آراستگی شهر، ساماندهی آرامستان و پایانه ها بخشی از خدمات این معاونت است.

سیدالنگی ایجاد انضباط شهری و ساماندهی سد معبر را از جمله وظایف معاونت خدمات شهری برشمرد و افزود: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون، شهرداری‌ها مکلف هستند با افرادی که سطح پیاده‌رو و یا معابر را اشغال می‌کنند برخورد کند.

وی تصریح کرد: در کنار این تکلیف قانونی ما باید موضوع معیشت و امرار معاش مردم به ویژه اقشار کم درآمد و آسیب پذیر اقتصادی را هم در نظر داشته باشیم.

شهردار گرگان بیان کرد: نظم بازارهای هفتگی در پی بروز ویروس کرونا دچار مشکل شد و باعث شد افراد بسیاری برای کسب درآمد و روزی حلال به معابر روی آورند.

سیدالنگی در خصوص ساماندهی دستفروشان گفت: با همکاری پلیس راهور و انتظامی مکان‌هایی را شناسایی کرده‌ایم و این اماکن را به صورت رایگان در اختیار دستفروشان قرار خواهیم داد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول