اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عالمی: قرار بود همزمان با استقلال، پرسپولیس هم دستخوش تغییرات مدیریتی شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قرار بود در پرسپولیس هم همزمان مدیریت تغییر کند و قربان زاده هم این را اعلام کرد.

عالمی: قرار بود همزمان با استقلال، پرسپولیس هم دستخوش تغییرات مدیریتی شود

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: سال‌هاست تصمیمات اشتباه و مغرضانه‌ای برای استقلال گرفته شده و بی ثباتی مدیریت همیشه به تیم لطمه زده است. افرادی مثل قربان زاده شاید برای احیای خودشان با اسم استقلال بازی کردند. در حالیکه در آن برهه می‌توانستند اجازه بدهند تیم شکل بگیرد و در مسیر مناسبی حرکت کند، سپس به اشکالات و ایرادات می‌پرداختند.

وی افزود: در زمان نامناسبی این اتفاقات افتاد و تغییرات پیاپی مدیریت را شاهد بودیم. در این حین جواد نکونام آمد و متاسفانه بازیکنان مدنظر سرمربی جذب نشدند تا الان شاهد نگرانی زیاد هواداران باشیم. با این حال امیدوارم در ادامه راه تصمیماتی گرفته شود که اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد. هم نکونام و هم خطیر با داشتن کارنامه و رزومه‌ای به استقلال آمدند. الان باید کمک کنیم با آرامش کارشان را شکل بدهند و جلو ببرند.

وی در خصوص اینکه مدیریت باشگاه استقلال طی یکسال، 4 بار دچار تغییرات عمده شد، گفت: این مساله واقعا جای بحث دارد. در برهه‌‌ای که علی فتح‌الله زاده یا حجت کریمی تغییر کردند، قرار بود این اتفاق برای پرسپولیس هم بیفتد. قربان زاده هم این را اعلام کرد اما این اتفاق نیفتاد. اینکه چرا این شرایط به وجود آمده مساله‌ایی است که ذهن هواداران را همیشه مشغول کرده، خود من هم نتوانستم به جوابی برسم. امیدوارم روزی این مشکلات و چالش‌ها دست از سر استقلال بردارند.

عالمی در مورد شرایط نگران کننده آماده سازی پیش فصل، عنوان کرد: مسائلی که پیش آمد باعث شد روند آماده شدن تیم به مشکل بخورد. از طرفی نتوانستند بازیکنانی را برای تقویت هرچه بهتر جذب کنند و از طرفی در حفظ مهره‌های کلیدی فصل قبل موفق نبودند. این شرایط نشان می‌دهد امسال نمی‌توانند شروع و همچنین ادامه خوبی داشته باشند. با اینحال همه چیز  به روزهای پیش رو بستگی دارد و اگر بتوانند در این زمان کم، در نقل و انتقالات بهتر کار کنند، می‌توان به آینده تیم امیدوار شد.

وی در خصوص اینکه با شرایط فعلی این نگرانی وجود دارد که نکونام در اولین سال حضورش با این شرایط سخت تبدیل به مهره سوخته شود، گفت: زمانی هست که شما شرایط خوبی را ایجاد می‌کنید، مربی نمی‌تواند نتیجه بگیرد و به این ترتیب تبدیل به مهره سوخته می‌شود اما الان هواداران و مردم کاملا به مسائل و اتفاقاتی که افتاده آگاه هستند. زمانی باید از سرمربی انتظار داشته باشیم که خواسته‌هایش برآورده شده باشند. به این ترتیب فکر نمی‌کنم مشکلی برای او به وجود بیاید.

پیشکسوت استقلال درمورد اینکه محبی، قائدی و حسین‌زاده، 3 بازیکن مد نظر نکونام بودند که حضور هر کدام به دلیلی در این تیم منتفی شد، اظهار داشت: انتخابات جواد برای لیست فصل جدید بد نبود. گزینه‌های مد نظرش با تفکراتش همخوانی داشت اما روند نقل و انتقالات انطور که می‌خواست جلو نرفت. در تیم سال گذشته نفرات خوبی حضور داشتند.

وی افزود: اگر مهره‌های تاثیر گذار حفظ و بازیکنان با کیفیت جدیدی هم برای تقویت تیم  جذب می‌شدند، استقلال کاملا آماده بود که روند خوبی در پیش بگیرد اما با رفتن تعدادی از بازیکنان و همچنین عدم جذب بازیکنان مدنظر نکونام، شرایط کار برای او سخت است. امسال تیم نه اردویی داشته و نه تمرینات آنچنانی اما سال گذشته در اردوی ترکیه و بازی‌های پیش فصل خوب آماده شد. امسال شرایط خوبی وجود ندارد و دیدیم که حتی بازی مقابل هوادار را واگذار کردند.

عالمی در خصوص انتقاداتی که از علی خطیر به خاطر شرایط فعلی مطرح می‌شود درحالیکه مدیریت جدید زمان زیادی نیست کارش را شروع کرده، گفت: وقتی مدیری می‌آید امورات باشگاهی مثل استقلال را در دست می‌گیرد، انتظار می‌رود با برنامه ریزی دقیق جلو برود. مدیر استقلال باید پول داشته باشد، برند سازی کرده باشد و... وقتی قرار است مدیری را انتخاب کنند از او می‌پرسند برنامه‌ات چیست و حتما او نیز برنامه مشخصی را ارائه می‌کند. 

وی تصریح کرد: در مورد خطیر هم حتما این اتفاق در مورد جذب اسپانسر، جذب بازیکن و... افتاده، الان انتظار می‌رود با توانایی‌هایی که دارد بتواند شرایط را برای موفقیت تیم فراهم کند. خطیر در این چند روز ناموفق نبوده است. همه ما هواداران و پیشکسوتان به دنبال این هستیم استقلال موفق باشد. ان‌شاالله تیم به روال خوبی برسد و آرزو می‌کنم هواداران اخبار خوبی بشنوند و در آینده نیز با نتایج تیم شاد باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول