اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم اعمال سیاست‌های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از ابلاغ ضوابط و سیاست‌های تشویقی در راستای نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و گفت: این مهم باید بیش از پیش در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

لزوم اعمال سیاست‌های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده

 عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اخیراً توسط شورای عالی معماری و شهرسازی، ضوابط و سیاست‌های تشویقی جهت نوسازی در بافت های فرسوده به تمام شهرداری‌های کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: این ضوابط به نفع مردم است و با توجه به این‌که خدمات در بافت فرسوده از پیش فراهم بوده است، شهروندان نباید هزینه تأسیسات را پرداخت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که با ساخت‌وساز و نوسازی بافت فرسوده مردم هزینه کمتری را برای ساخت می‌پردازند، گفت: سیاست‌های تشویقی موجب می‌شود حیات و زندگی به بافت فرسوده بازگردد.

سیفی خاطرنشان کرد: شهرداری یزد با مصوبه شورا مدتی است که صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده را ۵۰ درصد و در بافت تاریخی ۱۰۰ درصد رایگان اعلام کرده است.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول