اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیش از ۲۸۰ هزار پرس غذا در محرم بین مددجویان قزوین توزیع می شود

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در آئین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی، از توزیع ۲۸۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان در محرم امسال خبر داد.

بیش از ۲۸۰ هزار پرس غذا در محرم بین مددجویان قزوین توزیع می شود

همت امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طبق سنوات گذشته اطعام و احسان حسینی با مشارکت خیرین ونیکوکاران و با محوریت مراکز نیکوکاری صورت می پذیرد.

وی افزود: هم اکنون ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در محلات و مساجد مستقر هستند که اطعام و احسان حسینی در آنها صورت می پذیرد و روزنه طبخ غذای گرم صورت می پذیرد و در بین نیازمندان همان منطقه توزیع می شود.

این مسوول ادامه داد: در محرم امسال طبق برنامه هایی که پیش بینی شده است توزیع ۲۸۰ پرس غذای گرم و بیش از ۱۰ هزار بسته سبد غذایی در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت خیرین و نیکوکاران صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان از ابتدای ماه محرم آغاز شده است و تا پایان ماه محرم ادامه دارد و تلاش امدادگران کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بر این می باشد که با منطقه بندی محلات توزیع غذا و بسته ها به صورت عادلانه صورت پذیرد و تا پایان محرم همه خانواده های تحت حمایت از نذورات حسینی بهره مند گردند.

وی در پایان گفت: مردم و هم استانی ها می توانند نذورات خود را در ماه محرم به صورت غیر حضوری از طریق سامانه www.۳۳۸۰۸.ir  و همچنین کد دستوری  #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵  از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان برسانند و در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول