اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نائب قهرمان کشتی آسیا: در مسابقات جهانی جبران خواهم کرد

فرزاد صفی‌جهانشاهی نائب قهرمان کشتی جوانان آسیا در مورد ثانیه‌های پایان کشتی که منجر به باخت در مقابل حریف هندی خود شد، گفت: لحظات سختی بود و برای هر کشتی‌گیری ممکن است پیش بیاید. ان‌شاءالله در مسابقات جهانی جبران خواهم کرد.

نائب قهرمان کشتی آسیا: در مسابقات جهانی جبران خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، فرزاد صفی جهانشاهی کشتی‌گیر وزن ۷۹ کیلوگرم تیم آکادمی کشتی گل‌گهر ونائب قهرمان جوانان آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تشکر از کسانی که در این موفقیت اورا همراهی کردند، اظهار کرد: با حمایت آکادمی گل‌گهر و با کمک مربیانم توانستم پس از قهرمانی در مسابقات کشوری به تیم ملی راه یابم و برای شرکت در مسابقات آسیایی انتخاب شوم.

 وی افزود: در این مسابقات در دور اول توانستم به لطف خدا ودعای خیر مردم حریفی از قرقیزستان را شکست دهم و در دور دوم، با شکست کشتی‌گیری از ازبکستان به مرحله بعدی برسم ودر دور سوم نیز حریف قزاقستانی را از پیش‌رو برداشتم وبه فینال مسابقات رسیدم.

نائب قهرمان جوانان آسیا درمورد ثانیه‌های پایان کشتی که منجر به باخت در مقابل حریف هندی خود شد، گفت: لحظات سختی بود و برای هر کشتی‌گیری ممکن است پیش بیاید. من با یک اشتباه کوچک مدال طلا را از دست دادم و کشتی را واگذار کردم و ان‌شاءالله در مسابقات جهانی جبران خواهم کرد.

صفی‌جهانشاهی درباره سطح فنی مسابقات بیان داشت: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و همه‌ی کشتی‌گیران از آمادگی خوبی برخودار بودند که به لطف خدا و دعای مردم توانستم به مدال نقره دست پیدا کنم.

 مجید خدایی مربی آکادمی کشتی گل‌گهر که سهم بسزایی در این موفقیت داشته است، نیز ضمن تبریک به مردم استان کرمان وشهرستان سیرجان اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس سرمایه‌گذاری و حمایتی که باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر داشته است، آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان توانسته است قهرمانی مثل فرزاد صفی‌جهانشاهی پرورش دهد که با تمرینات خیلی سخت و فشرده به فینال مسابقات آسیایی برساند ومدال نقره را به‌دست بیاورد که این مدال آسیا برای اولین‌بار هست که در استان کرمان اتفاق می‌افتد.

 قهرمان سابق کشتی ایران در زمینه استعداد کشتی در سیرجان و استان کرمان چنین بیان کرد: استان کرمان و شهر سیرجان پر از استعدادهای ناب هست که با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده بتوانیم با کمک دیگر مربیان آنها را پرورش دهیم تا بتوانند برای کشور افتخارآفرینی کنند.

 خدایی در مورد کشتی‌های شاگردش گفت: فرزاد صفی‌جهانشاهی یکی از کشتی‌گیران با اخلاق و بااستعداد این استان است که با تلاش‌های زیادی که انجام داد به مسابقات قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی راه یافت و در بین ۵۴ کشتی‌گیر، اول شد.

وی اضافه کرد: در مسابقات آسیایی واقعا کشتی‌های بسیار خوبی گرفت و حریفانی از قرقیزستان، ازبکستان و قزاقستان که کشتی‌گیران خوبی بودند را شکست داد و در کشتی با هند هم در یک لحظه غفلت موجب شد مدال طلا را از دست بدهد. البته مدال نقره هم مدال ارزشمندی است که کسب این مدال را به همه‌ی مردم خونگرم سیرجان تبریک می‌گویم.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ و۲۹ تیرماه در کشور اردن برگزار شد و تیم جوانان ایران به مقام قهرمانی دست یافت.

 در این مسابقات فرزاد صفی‌جهانشاهی کشتی‌گیر وزن ۷۹ کیلو گرم آکادمی باشگاه گل‌گهر سیرجان به مدال نقره دست یافت و شب گذشته در میان استقبال فرماندار و دیگر مسؤولان وارد سیرجان شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول