اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

چی نخوره‌؟! (گفت و شنود)

وقتی دولت می‌تواند ده‌ها میلیون انسان را در یک روز مشخص به میدان بیاورد، نشانه آن است که مردمی‌ترین دولت تاریخ است.

چی نخوره‌؟! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - کیهان نوشت:گفت‌: بعد از حماسه بزرگ میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران و ابراز شادی ده‌ها میلیون ایرانی شیفته حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام در سراسر کشور، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که تحت مدیریت موساد اداره می‌شود و برخی از غربگرایان، زبان به اعتراض گشودند و گفتند این شادی چه معنایی دارد؟! و ادعا کردند که میهمانی ۱۰ کیلومتری دولتی بوده است!

گفتم: اولاً عشق به حضرت امیر علیه‌السلام با جان و دل مردم ایران آمیخته است و ثانیاً وقتی دولت می‌تواند ده‌ها میلیون انسان را در یک روز مشخص به میدان بیاورد، نشانه آن است که مردمی‌ترین دولت تاریخ است.

گفت: همین اجق وجق‌ها که به شادی مردم در عید غدیر اعتراض می‌کردند، حالا با شروع محرم و عزاداری ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور، اعتراض می‌کنند که چرا مردم را به‌ گریه و عزاداری کشانده‌اید؟! بگذارید مردم شاد باشند! 

گفتم: یارو برای معالجه رفیقش که خیلی پرت و پلا می‌گفت به پزشک مراجعه کرد. دکتر بعد از معاینه چندتا قرص و آمپول تجویز کرد. یارو پرسید؛ آقای دکتر! غذا چی بخوره؟ چی نخوره؟! دکتر گفت؛ هرچی دلش میخواد بخوره ولی فقط فلان نخوره! 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول