اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

چرا تفتیان به ایران نمی‌آید؟

دونده سرعتی کشورمان ماه هاست در اردوی خارجی حضور دارد و تا بازی‌های آسیایی هم قرار نیست به ایران بیاید.

چرا تفتیان به ایران نمی‌آید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن تفتیان چند ماهی است که در اردوی اروپایی و آفریقایی حضور دارد و آنطور که گفته می‌شود قرار است تا پایان بازی‌های آسیایی هم این اردوها ادامه داشته باشد.

تفتیان این روزها در فرانسه حضور دارد و برای قهرمانی آسیا نیز از آن کشور به تایلند آمد و مدال برنز دوی 100 متر را با رکورد 10.23 کسب کرد.

این دونده مدتی را هم در جامائیکا اردو داشت و تمرین می‌کرد و بعد از قهرمانی آسیا دوباره به فرانسه بازگشت و همراه کاروان تیم ملی به ایران نیامد.

اما چرا تفتیان در این چند ماه به ایران نیامده و تا بازی های آسیایی هم قرار نیست به ایران بیاید؟ پاسخ این سوال به بحث نظام وظیفه و خدمت سربازی این دونده باز می‌گردد. 

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که چرا تفتیان به ایران نمی‌آید، گفت: بحث خدمت سربازی تفتیان در میان است و در حال حاضر چون روی بازی‌های آسیایی تمرکز دارد، اگر بخواهد به ایران بیاید، دوباره برای رفتن به خارج باید مدتی را درگیر مجوز باشد و به همین دلیل فعلا اردوهایش در خارج از کشور است و از فرانسه مستقیم به چین محل بازی‌ها خواهد آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول